الخميس، يونيو ٢٥، ٢٠٠٩

عيد ميلادي /الشموسه الطله بتنده علينا


لحن رقيق جدا لهذه الاغنيه


بسيط


شديد البساطه


احببته جدا جدا و انا طفل


و تقريبا كنت بشوفه كل يوم جمعه


ايامنا كان فيه برنامج سينما الاطفال


كنت باصحي له مبكر مخصوص




هناك ٨ تعليقات:

Unknown يقول...

انا كمان بحب جدا سينما الاطفال والكارتون الكلاسيك القديم

كل سنة وانت طيب
وعقبال 100 سنة

Ramy Wasel يقول...

والله انا عاوز تعذبنا
ليه كده

انت حتخلى الواحد يقعد يعيط

يعنى مش كفايه الاغنيه
وكمان مشاهد من كرتون زمان

انطلق يا مازنجر

وسينما الاطفال
على اياما كانت عزه مصطفى المذيعه
ويوم الخميس كان ماما نجوى وبقلز

كفايه كده احسن الواحد حيكره نفسه

طبيبك الخاص يقول...

هههههههههههههههههههههههههه

مش معقول والله

انا حاسس انى برجع سنين

الله عليك فكرتنى باجمل ايام حياتى

مازنجر وسينما الاطفال

وافتح يامازنجر انا ماهر

فين فاتن طيب

هههههههههههههههههههههه

الله عليك

سمراء يقول...

دة لانه شكل جزء من وجدنا
لما بنسمعه بنحس باحلى ايام عشناها

سمراء

ذو النون المصري يقول...

نهرالحب
اشكرك جدا
تحياتي

ذو النون المصري يقول...

رامي
ماما نجوي و بقلظ
يااااه
فكرتني بيه
هحاول اجيبه
تحياتي

ذو النون المصري يقول...

طبيبك الخاص
افتح يا مازنجر انا ماهر
الله
فعلا و الله كنت باحبه جدا

ذو النون المصري يقول...

سمراء
فعلا كانت من اجمل الايام
تحياتي